piątek, 1 maja 2015

Libster Award

 Witajcie! To jeszcze nie rozdział ale już bliżej niż dalej. Mam nadzieję, że mnie nie zabijecie, bo chce jeszcze troszkę pożyć. Przepraszam, że was zawiodłam ale nie potrafię tego wszystkiego ogarnąć, co dzieje się wokół mnie. Od powiadam na twoje pytania Michelle Styles ツ
 Pytania:
1. Masz jakiś cel w życiu?
2. Kto lub co wywołuje u Ciebie fale emocji?
3. Jak się czujesz, gdy czytasz komentarze pod rozdziałem?
4. Jakie uczucia chciałabyś wywoływać u czytelników Twojego bloga?
5. Jakie rodzaje opowiadań czytasz?
6. Która ze znanych osób jest dla Ciebie wzorem?
7. Którego z bohaterów (swojego lub czyjegoś opowiadania) porównałabyś do siebie? Jest w ogóle ktoś taki?
8. Masz swoje życiowe motto?
9. Planujesz przyszłość związaną z pisaniem?
10. Jakiej muzyki słuchasz?
11. Czy przez swoje opowiadanie starasz się coś przekazać? 
Moje odpowiedzi:
1. Moim głównym celem jest być szczęśliwą i cieszyć się życiem, aby patrząc w przeszłość,
 kiedy będę w jesieni mojego życia, niczego nie będę żałować.
2. Rzeczą, która wywołuje we mnie fale emocji jest One Direction. 
Są moim sensem życia i to oni dowartościowali mnie, sprawiając, że nie patrzę już na siebie z nienawiścią.
3. To jest fantastyczne uczucie, którego nie potrafię opisać słowami... serio brak mi słów. Jednak postaram się to przedstawić. Satysfakcja i miłość do Was :3
4. Hm różne... szczęście, radość, smutek, złość i strach o nowe jutro, bo niestety ale tak traktuje nas życie.
5. Hm najczęściej dramaty. Lubię wgłębiać się w odczucia bohaterów, doszukując się w nich jakiegoś przesłania.
6. Hm osobą, która jest dla mnie wzorem, to One Direction, ponieważ udowadniają nam, że jeśli mamy jakieś marzenia, wystarczy trochę samozaparcia i możemy je spełnić.
7. Bohaterem podobnym do mnie po części jest Tessa Young z ,,After" obie mamy obsesje na punkcie porządku i kontroli. Tak mało powiedziane :D
8. Idź do przodu, nie patrząc się na innych.
9. Nie planuję, chce po prostu przelać swoje przemyślenia na bloga.
10. Tu akurat ciężko określić. Mam gust eklektyczny, czyli słucham wszystkiego po trochę od klasyki, aż po rock :D
11. W moim opowiadaniu chciałabym przekazać wiele problemów dotyczących nas młodych ludzi oraz uczuia, które często skrywamy w sobie.


Moje pytania dla innych blogerów:
1. Co lubisz w sobie najbardziej?
2. Jaka rzecz najbardziej cię uszczęśliwia?
3.  Kto lub co było dla ciebie inspiracją do napisania opowiadania?
4. Jak poznałaś/eś One Direction?
5. Czy w jakimś stopniu twoje opowiadanie wpływa na twoje życie?
6. Jaki jest twój ulubiony kolor?
7. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
8. Jaka wartość jest dla ciebie najważniejsza i czym kierujesz się w życiu?
9. Ulubiony cytat?
10. Kto jest twoim ulubionym bohaterem literackim i czy macie jakieś wspólne cechy?
11. Jaka jest twoja ulubiona książka lub film?
12. Za co lubisz najbardziej swojego/czyjegoś bloga?

Nominowane blogi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz